09 - 04 - 18 Fredar (a

Idag va det nice i skolan först hk , lagade en jävla äcklig fiska & skit !
& potatis som smakade rööv ! , sen så hade jag sv/en ,
& då va typ inte läraren på vår lektion så det va också nice hahah :D
sen fick ajg ledigt :) ,
skulle till frissan så va tvungen att gå från skolan ! <3
skulle va där halv 1 , slingade håret & klippte lite ,
det bler bra tycker jag då ;D  inte failat som alla andra gånger :D hahahah
jag satt där i typ 4 timmar :O ,
sen när jag åkte hem träffade jag adam en liten stund :) , kulkul ,
massa jävla skratt blev det :D hahaha , sen så kom julia till mig (a
först sminkade vi oss lite & tog massa kort :D haha <3
sen gick vi ner till vättern träffade felicia & nora & ally & emma & massa :D kulkul
va med dom en stund :) sen sög det röv :D så jag & felicia åkte till huskvarna , så ötte vi massa som skulle
till utsikten så vi följde med ! :)
så när vi kom upp ditt va det typ rättså mångasom va där :D masa musik & eld & så :D
& så sjöng vi & dansade , så jävla nice va det !! <3
sen efter ett tag kom julia :) <33
& felicia & dom åkte hem :( ,
ajja kvällen va underbar vill jag bara säga !! <333
Taaaaaaack alla som va där !
Tack även björn ! <3
det kännde sjukt bra att prata med dig ! :) , bara få prata ut !!
ajja dagen va nice !! <33
taaaaaaaaaaaack alla underbara personer ! <3

bilder från i dag :D <3

många oseriösa bilder :D <33

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

lika musiktokig som jag? välkommen in isf!

har uttlagt klipp på mig där jag sjunger, både ensam och med vårat band 'shadow of the room' :) spana gärna in det!

2009-04-18 @ 15:27:54
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Vera

haft en bra dag :)?

2009-04-18 @ 21:24:01
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: julia micu!

gumman du är bäst!

och du kommer snart att dö en plågsam död! <3

2009-04-20 @ 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0